Koleksi Jual Bukus

Blog ini secara khususnya adalah untuk saya me'review' buku-buku koleksi saya.Novel-novel Melayu dan English.Segala maklumat tentang buku-buku ini turut dipaparkan supaya senang untuk sesiapa yang berminat membeli buku-buku tersebut mencarinya di pasaran.Saya juga berharap agar blog saya ini dapat membantu peminat-peminat buku mendapat maklumat dan idea tentang sesuatu buku sebelum membelinya.

Wednesday, June 01, 2011

Saya akan menjual kesemua novel saya.Melayu dan English.

Saya akan senaraikan novel-novel Melayu saya dalam seminggu dua ini.

Sesiapa yang berminat untuk membeli,diharapkan dapat sertakan email di komen untuk dihubungi atau hubungi terus ke email saya jualbukus@yahoo.com

Terima kasih.

19 Comments:

Anonymous Keekee said...

Hello, I am googling for Enid Blyton's books for my nephew and found your blog. :)

Do you have any books from Blyton that you would like to let go?

If you don't, do you think you can suggest me a few books from her which is in Malay? I don't know which books of her is translated into Malay and I would like to encourage him to read Malay books as well.

Please email me at keekee_1989@hotmail.com

Thank you! : )

Friday, 10 June, 2011  
Anonymous Anonymous said...

nak novel kau yang satu-nia azalea.mail me imelda_melly88@yahoo.com

Tuesday, 21 June, 2011  
Anonymous Anonymous said...

nak jual novel ke?leh email tak list buku yang nak dijual.malay novel ye. email di onlymeajaa@yahoo.com. thanks

Thursday, 23 June, 2011  
Anonymous Anonymous said...

salam..bole senaraikan novel melayu yang awk nak jual? saya minat novel thriller,misteri,seram ,ni emel saya 'hana_atirah81@yahoo.com'

Saturday, 25 June, 2011  
Anonymous Anonymous said...

salam

Saturday, 25 June, 2011  
Anonymous kei said...

salam,
saya berminat nak dapatkan 'mekar di kelopak lain' karangan sabar bohari.sila emailkan cara saya untuk membelinya di

emotional_king2010@yahoo.com

.terima kasih

Wednesday, 29 June, 2011  
Anonymous Anonymous said...

salam...sya nak beli novel awk yg berunsur misteri/thriller karya ABDUL RAHIM AWANG,MALUNGUN,RAMLEE AWANG MURSHID (bukan terbitan Alaf21),MIOR SHARIMAN...awk bgtau ya? bole antar emel 'hana_atirah81@yahoo.com'

Friday, 01 July, 2011  
Blogger mieanna said...

salam saya berminat untuk membelinya..email saya mimie_scorpio90@yahoo.com

Saturday, 09 July, 2011  
Blogger Seorg wanita... said...

Salam,

saya berminat untuk mendapatkan novel-novel yang ingin dijual.

kalau boleh, emailkan senarai novel yang ingin dijual dan harganya kepada saya untuk dipilih.

terima kasih

Wednesday, 13 July, 2011  
Blogger Seorg wanita... said...

Email saya - warnawanita@gmail.com

Wednesday, 13 July, 2011  
Anonymous Anonymous said...

u ada simpan koleksi tangisan bulan madu no. 1 & 2 tak?

lagi 1 - novel Sindora ada?

Thursday, 11 August, 2011  
Anonymous Anonymous said...

Salam. Saya sangat berhajat untuk memiliki/membeli "Evolusi Semalam - Anis Manja". Kalau tidak dapat yang original, yang photocopied pun tak apa. TQ so much!

Monday, 05 September, 2011  
Anonymous Anonymous said...

Saya berminat untuk membeli Evolusi Semalam - Anis Manja. Contact me at amyamali@yahoo.com or 012-6047828

Saturday, 17 September, 2011  
Blogger Ashrules said...

novel camelia gadisku ada tak..nak belilah..

Sunday, 11 December, 2011  
Blogger Ashrules said...

novel camelia gadisku ada tak..nak belilah

Sunday, 11 December, 2011  
Anonymous kei said...

salam.saya berminat nak beli buku Mekar Di Kelopak Lain-Sabar Bohari jika ada lagi.

boleh hubungi saya di emotional_king2010@yahoo.com .

Terima Kasih.

Friday, 20 January, 2012  
Blogger Shanburn said...

Hai...mungkin saya agak terlambat nak bertanya tetapi ade lagi ke novel2 yg nak dijual...klo ya saya berminat nak mendapat koleksi novel Ramlee Awang Murshid yg bukan keluaran Alaf21.

Thursday, 09 February, 2012  
Anonymous Anonymous said...

saya berminat nak beli novel korban kasih karya fatimah saidin..email me pls...gadisdlmkoma88@yahoo.com.my

Monday, 11 June, 2012  
Anonymous Anonymous said...

saya berminat nak beli novel korban kasih karya fatimah saidin..email me pls...gadisdlmkoma88@yahoo.com.my

Monday, 11 June, 2012  

Post a Comment

<< Home