Koleksi Jual Bukus

Blog ini secara khususnya adalah untuk saya me'review' buku-buku koleksi saya.Novel-novel Melayu dan English.Segala maklumat tentang buku-buku ini turut dipaparkan supaya senang untuk sesiapa yang berminat membeli buku-buku tersebut mencarinya di pasaran.Saya juga berharap agar blog saya ini dapat membantu peminat-peminat buku mendapat maklumat dan idea tentang sesuatu buku sebelum membelinya.

Wednesday, August 09, 2006

Apa yang sedang saya baca???

Tengah queue untuk dibaca dan direview

1)Tiada Lagi Cinta-Nor Rafishah Md Hassan-Rthym Publishing Sdn Bhd
2)Alunan Rindu-Ruhana Md Zaki-NHF Media
3)Hadirmu Satu Kurnia-Fariza Zuliana-Alaf 21 Sdn Bhd

Sabtu Lepas saya telah membeli tiga novel baru

Tiada Lagi Cinta-Rthym
Takdir Cinta-Nylea Publishing
Sayangku...Latifah-Nylea Publishing

0 Comments:

Post a Comment

<< Home